Karantino laikotarpis – naujų galimybių laikotarpis, per kurį galime pasidaryti darbus, kuriuos atidėliojome iki šios dienos.

Kiekvienais metais šventinis periodas būna pelningiausias metų laikotarpis daugeliui verslų. Šie metai bus kiek kitokie, tačiau galime pasinaudoti tuo ir šį karantino laikotarpį paversti galimybėmis pasidaryti darbus, kuriuos atidėliojome prieš tai ir pasiruošti naujam sezonui.

Reklaminių iškabų remontas. Niekam ne paslaptis, kad įmonės, kurios tvarkingai reprezentuoja savo prekinį vardą visuomenėje sulaukia daug didesnio vartotojų srauto, priešingai nei tos įmonės, kurios to nedaro. Tai parodo ir I. Jurgelevičiūtės (2006) atlikto tyrimo rezultatai, kad 90 % vartotojų pasirinkimui, kur įsigyti prekę ar paslaugą, tiesiogiai daro įtaką organizacijos įvaizdis. Dažnai iki tinkamo rezultato reikia visai nedaug, tai matome šioje “Wurth” pateiktoje nuotraukoje. Reklaminė iškaba po Reklamos kepėjų atlikto remonto atrodo kaip nauja. Šviečiančios tūrinės raidės yra puiki vaizdinė reklamos priemonė, kuri labai pastebima vartotojų, todėl rekomenduojame apsvarstyti ar Jūsų įmonei reikalingas reklaminės iškabos remontas.

Plėvelės ploteriavimas ir klijavimas. Kai dauguma žmonių dabar dirba iš namų, biurai dažniausiai lieka tušti, todėl tai dar viena puiki proga išnaudoti šį laiką biuro atnaujinimo darbams, o ypač, jei tai planavote atlikti jau prieš kelis metus tik nesuradote tam laiko. Norime su Jumis pasidalinti efektyviu  būdu, kaip atnaujinti iš vidaus savo biurą ar kitas įvairias pardavimo vietas su  langų, vitrinų, durų apklijavimu “šerkšno” ar PVC plėvelėmis. PVC plėvelės – nebrangi, greita vizualinės reklamos priemonė ypač mėgstama verslininkų. Jei dar neišbandėte rekomenduojame tai padaryti ir įsitikinti patiems!

Sunkus laikotarpis kaip greit ateina, taip pat ir greit išeina, svarbiausia, kaip į jį reaguosime patys. Ar sėdėsime ir „graušime“ save bei visus aplinkinius, ar susiimsime ir ieškosime galimybių, kaip išnaudoti šį laikotarpį, kaip nepasiduoti ir toliau ieškoti būdų, kaip siekti reikiamų rezultatų. Reklamos kepėjai vadovaujasi šiuo senu, bet teisingu posakiu: “Kas mūsų nenužudo – padaro stipresniais”. Tikime, kad šis laikotarpis mus visus padarys stipresniais, drąsesniais ir atvers dar platesnes galimybes.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *