Kodėl mano internetinė svetainė yra nematoma?

Turbūt kiekvienas pradedantysis verslininkas susiduria su šia problema: internetinė svetainė sukurta, tačiau ji lyg nepastebima vartotojų. Paprastai tik sukurti internetinį puslapį neužtenka. Šiais laikais internetinių svetainių yra gausybė, todėl „ Google“ paieškos sistema tiesiog nespėja jų sureitinguoti. Norint būti „matomiems“, reikėtų SEO specialisto paslaugų arba savarankiškai atlikti SEO optimizacijos darbus. 

Tinkamai atliktas vidinis SEO optimizavimas parodys „Google“ paieškos sistemai, kad šį puslapį galima pradėti reitinguoti. Jeigu nebus itin didelės konkurencijos, yra tikimybė, jog iškart atsidursite „Google“ paieškos sistemos viršūnėje. Tačiau beveik visais atvejais vien vidinio SEO optimizavimo neužtenka. Taip pat rekomenduotina atlikti ir išorinį SEO optimizavimą. Šio proceso metu kuriamas nuorodų nukreipimo tinklas į jūsų internetinį puslapį. Šiuo būdu bandoma parodyti, jog šį puslapį rekomenduoja kitos internetinės svetainės ir taip „Google“ paieškos sistema pakelia jūsų poziciją aukštyn. 

Taip pat yra ir kitų paprastesnių būdų tapti pastebėtiems internetinėje erdvėje, tačiau tai reikalauja didesnių investicijų. Pavyzdžiui: naudojant populiarų Domeną, kurio reitingas yra labai didelis, atsiveria galimybė per trumpą laiką ir atsidurti paieškos sistemos TOP 10. Tačiau tokie domenai yra brangūs (jų kaina gali siekti net keleta tukstančių). Šie domenai dažniausiai būna „seni“ rinkoje: nuo 5 metų iki 15 metų. Taigi jeigu norite brangesnių, bet greitesnių rezulutatų galite įsigyti domeną su žinomu pavadinimu. Domeno autoritetingumą galima patikrinti su įvairiomis programomis, tiek mokamomis tiek ne.

Dauguma galvoja, jog SEO specialistas atliks vienkartinius darbus ir jų tinklalapis puikuosis „Google“ paieškos sistemos TOPuose visad. Norint išlaikyti aukštas pozicijas nuolat, reikia atlikti SEO marketingo veiksmus kas tam tikro laiko tarpą: rinkti papildomas atgalines nuorodas, pildyti savo tinklalapį straipsniais, įvairiu turiniu. Kasdien atsirandanti nauja konkurencija bei atgalinių nuorodų galiojimo pasibaigimas gali neigiamai įtakoti jūsų svetainės poziciją. 

Taip pat labai svarbu neklaidinti vartotojų ir pagal nustatytus reikalavimus tinkamai aprašyti Meta aprašymus. Klaidingai atlikus galite atsidurti aukštesnėje „Google“ paieškos sistemos pozicijoje, tačiau tai neturės naudos ir bus pritrauksite netinkamus vartotojus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *